Reklamation & återköp

För dig som har frågor gällande reklamationer och återköp.


Jag vill ångra mitt köp, hur går jag tillväga?

Ta kontakt med oss på Skylink på 031-776 89 90 eller webshop@skylink.se


Vad gör jag med min produkt om den inte fungerar?

  1. Den bästa supporten för din produkt får du genom att titta i användarmanualer som finns tillgängliga att ladda ner på vår hemsida.
  2. Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten, ring oss på 031-776 89 90. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.
  3. Behöver du vidare hjälp så registrerar du ett ärende enligt nedan:

    1. Fyll i blankett - Ladda ned och fyll i blanketten och skicka till webshop@skylink.se.
    2. Feedback - Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kommer att få ett retur-ID som du fyller i blanketten.
    3. Retur - Märk upp paketet med retur-ID och bifoga dina korrekt ifyllda blanketter till nedanstående adress.

    Skylink AB
    Kråketorpsgatan 24
    431 53 Mölndal


Jag har idag mottagit en produkt som är transportskadad, vad gör jag?

  1. Du behöver anmäla transportskadan till Schenker inom 24 timmar.
  2. Du kommer erhålla ett ärendenummer från Schenker som du behöver i vidarekontakten med oss på Skylink.
  3. När du fått ett ärendenummer från Schenker kontaktar du oss på telefon 031-776 89 90 eller via mejl webshop@skylink.se (viktigt att ange ärendenummer från Schenker via mejl).


Jag har mottagit min produkt men det är inte produkten som jag beställde, vad gör jag?

  1. Fyll i blankett - Ladda ned och fyll i blanketten och skicka till webshop@skylink.se
  2. Feedback - Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kommer att få ett retur-ID som du fyller i blanketten.
  3. Retur - Märk upp paketet med retur-ID och bifoga dina korrekt ifyllda blanketter till nedanstående adress.

    Skylink AB
    Kråketorpsgatan 24
    431 53 Mölndal


Produkten jag köpt stämmer inte överens med produktinformation som är angiven på Skylinks hemsida, vad gör jag?

  1. Fyll i blankett - Ladda ned och fyll i blanketten och skicka till webshop@skylink.se
  2. Feedback - Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kommer att få ett retur-ID som du fyller i blanketten.
  3. Retur - Märk upp paketet med retur-ID och bifoga dina korrekt ifyllda blanketter till nedanstående adress.

    Skylink AB
    Kråketorpsgatan 24
    431 53 Mölndal

OBS! Vi hämtar inte ut försändelser hos ombud.